godmorgon.

Hur mår vi idag?
nu är jag vaken men fortfarande trött. funderar på att somna om igen.
Måste bara berätta en sak. Jag har varit dramafri på 2 månader i rad. Jag har varken öppnat min stora käft och jag har inte snackat om någon.
vet ni hur mkt jag har hört under dom här 2 månaderna ... "marie vet du vad jag har hört?" Då svarar jag,,, jag vill inte höra. Jag vill inte veta. allt som inte handlar om mig vill jag inte ens veta. För då är det alltid jag som hamnar i skiten. dom här 2 månaderna har varit awesome. Jag är så glad att några få människor är ur mitt liv. är så tacksam! haha! howry howry talk!
iaf, tänkte sova lite till för att vakna pigg till jobbet. Men vi hörs när jag har tid. Det känns konstigt att jag uppdaterar nu. inte ofta kanske men at least en gång om dagen :)
BILD BORTTAGET FÖR ATT SHANGA VILL INTE HA MED DEN!!
HAHAHAHAH alltså ni ska bara veta vad mkt jag garva åt det här.
i söndags sov shanga hos mig. Jag somnade väldigt tidigt så hon och george kollade på film, så somnade dom ah som ni ser bredvid varandra. haha men det här är inte det roliga.
när jag kommer in på morgonen för att väcka shanga för att dra till skolan så ser jag george hand i hennes hår. jag dog av skratt... Sen när jag väcker henne hon bara ajjjjjj jag har ont i huvudet. jag bara varför.  hon bara varje gång jag vred mitt huvud ryckte han och vred tillbaka den. alltså hade han dragit i hennes hår hela kvällen HHAHAHAHAH! det var kul att se. !!
för er som inte vet, george är min bror och shanga är min bebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0