jag lever.

Hej. jag känner att min uppdatering är sämst. Men jag har aldrig tid. Jag spenderar min tid på träning och med shanga. egentligen borde jag uppdatera hela tiden för jag har med mig datorn vart jag än går nu. Men det är just att jag är lat och har inte så mycket att skriva om. Jag lovar det här består mina dagar av...
Först skola, sen drar jag till mitt andra hem( hemma hos shanga) vilar, äter och sånt. Sen drar jag på träning och sen hem till mig, ibland efter träningen drar jag tllbaka till shanga och sover där. Sen på helgerna så sover shanga hos mig och jag hos henne dagen efter. haha det har varit så nu i 1 månad irad. fredag har hon sovit hos mig jag har sovit hos henne på lördag. eller tvärtom. skit kul! sist jag sov där var henne grymt sköna kusin där. Hade jävligt kul!
Ah det är typ vad som händer i min vardag. inge speciellt och inge roligt att dela med mig direkt.
:)
shanga sminka mig jätte sent på natten. jävligt onödigt tyckte jag.. haha.
shanga känner sig som hemma haha ! :)
dont ask.
lagar mat hos shanga!
mitt hår har växt som fan!!! :D
jag och shanga tar inte kort vi filmer allt vi gör. haha men ska försöka lägga in dom på youtube så ska ni få se våra roliga liv. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0