pump it up.

Haha, måste bara säga att jag gick in på vänsökaren på facebook och tryckte sök vänner.. och så skickade vänförfrågningar till folk som jag hade genemsamma vänner med ( asså det skickades av sig själv) , och det kom till massa jag inte känner som bara vem. haha! lite kul. någon från åmål och säffle. Lite kul! det skickades även till folk i karlstad. Ibland är jag så sämst..:o
stackars människor som fått min inbjudan! :)
iaf. Hej. kom precis hem från träningen. Skönt att träna lite :) Har jobbat hela helgen och kollat på handboll. Men det har vart jätte kul.
JA jag är brunhårig nu.. eller mer orangehårig :( så ska färga om det om någon dag. Det ser så katastrof ut mitt hår på riktigt :O Men aja är orangehårig någon dag till bara. haha.
Shanga va hos mig för någondag sen med sin syster och vi dygna hela natten och då kan ni tänka er vad trött vi vart dagenefter. kanske därför det blev som det blev i mitt hår ;o hahah!
Aja imrogon är det skola.. trevligt. hur alla kommer skratta åt mitt oranga hår! haha :o
här var jag inte orangehårig som tur va! haha
en dag på stan med gzime!
en ny vaken marie med sitt orange till hår!
mer orange! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där nyvaken m arie mkt söt :D

2011-01-14 @ 20:37:12
Postat av: saraab

sluta visa din big mama röv

2011-01-21 @ 18:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0