10 juli 2011 - 14.34.

Godmorgon, jag har precis vaknat. men är fortfarande trött så ska dega i sängen ett bra tag nu.
Igår var det en riktigt sköndag!
det började med att jag jobbade i pizzerian lite, Sen drog jag hem och bytta om. Sen drog jag på förfest hos Anna.
Vi hade det riktigt roligt, mysigt folk, dans och musik. Sen drog vi vidare ut. Det var dött till en början. Men sen var det en gammal klasskompis som var lite go när han var full så han stog kvar och snackade. och det var riktigt kul haha! Eller vad säger du julia? hahah!!
Bilder från igår ligger i mobilen så laddar upp dem senare idag :)
ska dega lite till i sängen nu, godnatt! haha
le för framtiden, för vad livet har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0