15 Juli fredag - 09:45

Godmorgon. Ni undrar säkert.. "vilken galning är vaken så tidigt". Det kan jag enkelt svara på, jag somnade runt 9 igårkväll. Dagen innan hade jag tygnat med en kompis som sov över och jag somnade nästan på min teorilektion haha. inte ett smart drag direkt!
.
Jag vet att jag inte uppdatera igår. Det ber jag om ursäkt för. Men jag hade fullt upp kan jag lova er. Min väninna var på besök förrigår. Vi åt massa gott och kollade på film hela kvällen. Vi var vakna hela kvällen jo visst jag kunde bloggat då tänker ni haha, men det slog mig inte att dra på datorn för att blogga.
.
Sen på morgonen därpå somnade vi runt 10 och vi skulle upp 12. Men nej, våran kropp orkade inte vakna. Så vi försov oss och därför hann jag inte blogga för att jag var tvungen att springa till bussen.
.
Vi shoppade, fikade och så körde jag bil med trafikskolan. Runt 8 åkte vi hemmot för att vi var trötta. När jag kom hem somnade jag direkt.
.
så nu har jag tid att blogga och jag är vaken. Jag ska nog sova en stund till, för klockan 2 ska jag och min väninna lythiane gyma, och sen åka till stan för att köpa en present till hennes gulliga mamma!
.
långt inlägg haha!
sköt om er!
.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0