16 Juli Lördag - 12:00.

Godmorgon. Jag har precis vaknat. Drömde något riktigt härligt önska att min syster inte kom in och väckte mig då kanske jag hade fått reda på slutet haha.
:
Iaf, inlägget igår, kanske ska förklara mig lite. Jag blev så trött på några som håller på att trycka ner en vän till mig, och inte nog med det, så trycker dem ner alla dem ser! Så jag blev så trött på dem och på folk som trycker ner andra. Jag mena inte bara dem få personerna utan nu menar jag alla människor, vi kan alla slänga ur oss elaka kommenterar, Vi borde tänka oss för! Men så ni vet, orkade inte blogga efter det. 
:
Men nu är jag gladare och pigg faktiskt, tro det eller ej somnade 5 och vaknade nu och jag är pigg. Skönt!
:
Idag ska jag gymma igen, igår körde jag ben/rumpa och mage ( and let me tell yaa jag har träningvärk) Idag ska jag köra rygg och bröst. Imorgon kör jag armar och axlar då har jag fått med hela kroppen!
:
Nu blir det frukost! puss
.
Kanske lite mer armträning skadar inte, ser inte stark ut! haha.
men bilden menar lite olika saker - att det är stökigt, dagens outfit och hur stark jag är! 3 i ett.
här blev det lite missbildat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0