19 Juli tisdag - 13:47

Godmorgon min vänner. Nu har jag vaknat. Jag vaknar alltid senare och senare för varje dag. inte bra fan, sover bort dagarna. Men det är vädret som gör att jag inte ens orkar vakna. hallllå det kan inte kallas sommar om det är kallt och det regnar hela tiden. Sämsta sommaren!!
.
Idag ska jag gymma som vanligt, och träna chearleading. Kanske träffa min bebbe hazhar. Får se vad jag hinner. Men nu ska jag iaf äta frukost och hitta min familj, haha vaknade och ingen är hemma och ingen svarar på telefon.
.
vad tycker ni om min fina frisyr?
godmorgon. fan vad ofräsh jag ser ut och vara. utan smink helt trött! mums
dålig kvalitee men jag rullar med hellokitty pj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0