24 juli Söndag - 14:43

Dallas pizzeria, hej!
Sorry att jag inte uppdaterade mer efter dagens låt igår. Jag drog som sagt till jobbet och då vart det fullt upp hela dagen, hann inte äta, hann inte sätta mig ner. det var bra mycket folk. Mot kvällen då vi tänkte stänga nattklubben
för att pappa inte är här så gick det inte för det kom folk hela tiden. Dem kom och gick hela tiden. Så jag kom hem runt 3. Då ville jag bara lägga mig och sova. Så jag vaknade 9 idag och drog ner till jobbet.
.
PAPPA KOM HEM!! haha förlåt jag vet att ni har semster men kom HEM! Vi klarar oss inte utan dig, varken pizzerian eller hemmet mammi du också!!
.
Som tur va är det lungt nu. Så hinner sitta ner och upptadera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0