Eat meat

sitter på jobbet just nu och väntar på att pappa ska hämta mig, Ska hem och grilla med familjen mums älskar grillat!
Det var längesen vi satt ner med familjen och åt en fin middag. Det tråkiga är att george fattas ( min äldre bror) han har fått jobb i göteborg, så han är där nu.

Måste bara säga att jag är jävigt grym på att uppdatera bloggen. Än så länge orkar jag blogga, jag vet att jag kommer bli lat om bara någon vecka,men än så länge har jag gnistan uppe!
Världens bästa bror.
måste bara säga hur stolt jag är över han. Skaffat jobb och inte vilket jobb som helst utan väktare / ordningvakt. Han jobbar och sliter. stolt familj kan jag lova dig!
hitta några bider på den här datorn från libanon!
Kärlek till min familj! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0