Lite fula bilder.

Här kommer lite fula bilder från första dagen min kusin kom till ruttna forshaga och hälsade på! hon bor nämligen i uddevalla värre håla! haha.
iaf vi tog en massa bilder, här kommer dem som blev hyffsade bra!!
jag tror jag kan flyga!!

jag dansar faktiskt arabisk dans!
jag mig kameran jag vill ta kort - minen betyder så! eller aa handen
köpte min favvoo tröja den dagen!!
Jag är stark! 
här är min arabiska dans som blev väldigt misslyckad!
visar vägen med mina muskler! bara lodi som fattar skämtet!
jag kan faktiskt flyga! jag är super women!
jag kan gå ner i spagat iallafall, så ovig är jag inte.
barnslig får man faktiskt vara ibland!
jävlar vad glad! hahah
hon vill ge er en kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0