two and a half men

Hejsan, Sitter och kollar på two and a half men. Älskar serien! så synd att dem inte gör nya avsnitt, eller att dem ska byta ut charlie, han är fan den som gör serien så bra.
.
Iallafall idag har jag inte gjort något. Var på gymmet en timme förut och så dushade jag en timme, haha folk trodde jag hade dött där inne, en man kom in och skrek är någon här, eftersom dem hörde min musik haha och för att dushen var på. haha! skitkul!
.
Sen åkte jag till pizzerian gjorde mig en god sallad och sen åkte jag hem. Så nu ligger jag här och kollar på serien! sen ska jag kolla på filmen how high!
.
Ha en bra kväll!
HAHAH söt skitunge ?? men mamma varför gjorde du så mot mig, klädde mig i regnbågen och den där toffsen!!!
kollade igenom gamla bilder förut. saknar mitt långa lockiga hår!
haha det var tider!
herregud! hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej marie! Jag älskar att läsa din blogg verkligen as bra blogg, och du är jätte fin tjej! Men jag tycker du passar bättre i längre hår så jag tycker du borde spara igen asso låta de växa! Fortsätt uppdatera! Puss :)

2011-07-18 @ 20:00:28
Postat av: marie

Hej anonym :) Tackar så mycket. Ja jag vet jag var tvungen att klippa av det för att det var så slitet. Så väntar på att håret ska växa igen! för tycker om långt hår. Men ännu en gång tusen tack!!

puss!

2011-07-18 @ 23:24:14
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0