hatar att städa.

heeeej. idag är en dag jag känner för att lägga mig ner kolla film och bara ta det lungt. Men nej jag måste städa hela huset för imorgon får vi gäster. Mitt rum är ändå värst. fyfan vad stökigt det är. men jag renoverar nu för imorgon ska jag måla om mitt rum och få en tv i rummet och ny garderob kommer jag även att få. så det ska bli riktigt nice i mitt rum efter imorgon.

imorgon kommer även sara till mig vi ska plugga lite på teorin. snart blir jag 18. wihoooooo!
aja, nu måste jag fortsätta städa. klockan är snart 9 och jag är inte klar. haha! vi hörs. senare kanske puss.
arg tjej! orkar inte städa mer.
och det här är bara en liten del av allt som behövs städas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0