hemma nu!

nu är jag hemma efter en lång dag på ikea. Har köpt en riktigt fin garderob, med en jävligt stor spegel, nicce! sen har jag köpt en ny byrå och ett tv bord och en tv. så nu ska det ändras i mitt rum det ska bli som en liten etta haha!
Sen åkte jag och mamma till alcro och köpte färg till mina väggar. Det blir mörk rött på två väggar och vitt på 2 väggar. alltså varannan vägg. Det kommer bli finare än vad det låter.

garderoben är stor och vit. Man öppnar inte den som ett vanligt skåp utan man drar den åt båda sidorna.
jag ska visa en bild så ska ni få se.
spegel sidan när du skjuter den till andra sidan så är det massa lådor.
och den andra sidan är klädhängare för kläder och ytterligare 2 lådor. ni ska få se bättre bild när vi monterat upp den. och så ni vet den svarta "krysset" betyder att det inte tillhör skåpet. det är spegeln som speglar sig! åååh längtar tills jag får inviga mina kläder där i. priset på den var 3. 200. värt pengarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0