dag 3 - Göteborg

opassande bild , men tänkte mer på mobil och kameran. att jag inte kunde ta kort i gbg!

Iaf nu tar vi dag 3. Som sagt ni som läst vet att jag dygnade. Så när alla drog till skolan på morgonen så la jag mig och sov och vaknade runt 5. ja där hade min dag gått liksom. Så jag och jessica skynda oss till stan och skulle kolla kläder och så. Jag köpte en ring och ett par jeans. och JA för hon köpte min favvo tröja, !!
och sen så kom george och andreas in så vi åt middag ute. as gott!

sen åkte vi hem till george för att göra iordning oss för vi täntke gå ut på en bar och ta en drink. Men när vi kom hem så la vi oss och ville bara sova, för vi hade dygnat! Så vi satte på en film och somnade.
Det var liksom den dagen, väldigt kort men rolig ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0