Dag 5 - Göteborg

Ja nu vart det 5:te dagen på en onsdag. shanga kom hem till george väldigt tidigt. Vi drog och handlade och lagade världens godaste mat till geroge och andreas, dom låg och sov fortfarande så vi tog den tid vi behövde och fixade vi oss samtidigt. Sen när maten var klar väckte vi dom, vi åt och började sen diska och städa efter oss.
runt 4 drog vi mot stan för skulle köpa ett par chinos som jag såg och föll för! Vid 6 drog vi till lanshas dansträning, den här gången var det roligare, då hade jag liksom lärt känna alla och då gick man loss.

vid 8 drog vi hem till lansha. eller jag drog dit men ångrade mig för ville gå hem till george, kände att jag ville vara där hela tiden vet inte varför. Så när jag kommer fram till george skulle han ut och festa det var 100 dagars festena alltså hundra dagar kvar till studenten. Så jag tänkte jag kör en myskväll ligga i sängen och kolla på tv och sitta vid datorn. Men så ringde Karin, en nyfunnen vän, fan vad vi klickade. as grym brud var hon och j'vligt omtänksam. Iaf, Så hon ringde och vi bestämde att jag skulle åka och sova hos henne. Så jag tog på mig pjamas och drog till henne.

väl framme hos henne, gjorde vi kvällsmat och åt kladdkaka och snackade allmänt. skön brud är hon! iaf. hon hade tyvär skola dagen efter så vid 12 eller 1 gick vi och la oss, jag kollade på tv en stund sen somnade jag också haha. Men måste bara påpeka HENNES KÖK VAR DET FINASTE KÖKET JAG VARIT I! bara så ni vet, herregud vad mysigt det var jag har faktiskt bilder på det. ett ögonblick så ska jag lägga in dom på datorn! det går inte för tillfälligy har testat as mkt skitsamma lägger ut den ngn annan dag
min favorit bror

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej!

Jag har hittat en bild på din blogg som jag skulle vilja använda i en film i ett arbete som vi just nu jobbar med på mitt jobb.

Jag undrar om det är okej?

Jag kommer, självklart, att ange dig som källa!

Bilden är på en buss och finns i inlägget som heter; Hatar Rasister och är skrivet 2009-09-12



Mvh

Nicole Mårtensson

Drottninghögs förskola i Helsingborg

2011-03-28 @ 09:16:07
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-10 @ 23:10:24
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: vickan

Fin blogg du har tjejen :)

2011-04-11 @ 11:42:48
URL: http://elisabethvicktoria.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0