Göteborg

Hejsan nu är jag hemma från göteborg. Det har varit asnice där nere. Fan vad jag älskar göteborg. har aldrig varit bättre någon annanstans än göteborg. Har haft det tvääääär bra. Till och med att sitta hemma har varit underbart haha.
förlåt för att jag inte uppdaterat men har inte varit tillgänglig alls under vistelsen. har haft så mycket att göra. haha jag tänkte att jag skriver inlägg för inlägg om dagarna så ni får veta vad jag gjort. Jag var där nere som sagt i en vecka, den bästa veckan!
Tyvär tog jag inte några kort, hade med min kamera men glömde laddaren hemam så kunde inte ta kort. och min mobil är på lagning så har lånemobil. men jag tar några bilder från lansha för hon har tagit några bilder. =)
Men nu måste jag dammsuga klart för sen ska jag ner och jobba.
puss på er!
en bild från festen i lördags.
mer om det senare. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0