lista!

nu kommer en lista över vad jag gjort och vad som kommer göras dem här månaderna plus det här året.
Vad har jag gjort?

- Jag har börjat övningsköra.




- varit på uteserveringar med vänner. ( jävligt mysigt)

- shanga har bott hos mig i en vecka.
vi bakade varje dag.


picknink uppe på kullen.
- Jag har vart i stockholm.
(har inte lagt ut bilderna från kameran på datorn, så bilder från stockholm kommer upp senare)

- Jag har varit med på Tv igen.
jag gjorde ett repotage om kriget i libanon.

vi dog av skratt.



här kommer det en video - blooper. det som vi misslyckades med. hahah!

om filmen inte funkar gå in här.
Det var nog allt. imorgon kommer det saker som kommer hända framöver! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0