snart sommarlov

hejsan bloggen, idag mår jag prima, man ska inte klaga. idag har det varit riktigt fint väder. alltså har inte varit så fint väder på jag vet inte hur länge. 28 grader. det blåste till och med varmt. jag blev brun faktiskt. underbart!
Efter skolan mötte jag upp firre vi tog en glass och snackade lite. Sen drog jag hem tidigt. Mötte upp olivia och vi satte oss ute i det fina vädret och åt jordgubbar och bara njöt av livet.
Jag har inte så mycket att säga. Jag måste upp och diska för mamma har sagt till mig nu i över 5 timmar haha. lat jag är. hon får utbrott snart.
jag har tyvär inte tagit några bilder dem senaste dagarna det ska bli en ändring på det. ha det!
hej på dig med kompis!
ser lite drogad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0