ta dagen som den kommer

ni ska bara veta vad jag har att se fram emot. mycket som händer nu och som ska hända i framtiden.

  • jag ska vara med i en film om ett år.
jag har fått erbjudande att vara med i spelfilm. klart jag tackade ja. vet inte så mkt ännu. och ska inte ha för stora förhoppningar då kanske det inte blir så bra!

  • jag åker till libanon och är borta 2 månader under jullovet
ska fira jul och nyår i libanon och shanga hänger med mig ner fast stannar inte där lika länge som mig.
jag åker ner egentligen för att jag har ett jobb där nere. eller aaa det är buzznis! haha

  • jag har börjat med mitt projektarbete. och det kommer bli stort! riktigt kul kommer det bli att göra det. tyvärr tänker jag inte avsölja något föräns allt är klart!
det kommer bli riktigt stort, det kommer bli magiskt och ja jag ska föreläsa för några skolor i karlstad. och jag kan säga att det kommer vara utomlands.

  • min favvo artist kommer till shlm don omar!!! JAG ÄR DÄR!
don omaaaaaar kommer till sverige. jag har mitt körtkort då så jag bilar ner och kommer ha en awesome kväll

  • jag fyller 18 åååååååår snart. då har jag körkortet i handen.
  • jag önska jag kunde göra provet nu idag denna sekund. för att jag har tränat så mkt nu jag kan teorin , jag kör till karlstad från forshaga och till deje varje dag nu! fan att jag fyller år så sent!
  • minns ni när jag sa att det är ngt stort jag ska göra om något år? kan fortfarande inte avslöja vad det är . och jaaa det är stort. det är hur stort som helst. den dagen allt är klart då kommer jag berätta!
som sagt ngt stort kommer hända, ett steg ut i vuxenlivet. ååååååh längtar!!
  • efter studenten åker jag till spanien i ett år. allt är bestämt och klart.
jag ska vara nanny till en spansk familj med 3 barn. åååååååååh längtar jätte mycket.



finns lite mer små grejer som kommer hända också men inget jag kommer på!
kör bil med pappa!
en outfit bild.
ta hand om mig själv dagen! skönt med ansiktsmask och soft musik i bakrunden!
glaaaaaaad! livet är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0