full house

Hallå där. Sitter här och kollar på full house. älskar serien och kommer aldrig att tröttna på den. har knarkat serien nu hela höstlovet.
.
När jag inte kollar på full house så har jag varit med mina underbara vänner och tagit det lungt. Har även tränat och pluggat som en galning. men höstlovet har inte varit världens bästa!
.
snart är lovet slut och då är det satsa på skolan och träningen!
.
nu ska jag fortsätta kolla på full house och tända lite ljus för att slappna av lite.
.
godnattt.
!
affro.
fest.
pimpat min jacka.
söt tjej bakom mig!
fan vilket ego jag är. bara bilder på mig!! haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej :)



Vad brukar du göra på fredagar ? .

2011-11-11 @ 08:15:33
URL: http://linaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0