oj vad längesen

Hejsan. Det var länge sen jag bloggade haha. har inte haft tid eller lust om jag ska vara ärlig.
Jag håller på med mitt körkort, och det är fullt upp i skolan och träningarna. Så vad ska man säga, har inte ens haft tid för mig själv.
.,
Jag har fått två frågor som jag tänkte svara på.
.
hej när du ändå har svarat på frågena så har jag en fråga hur kände du rami och hur länge var ni det, hur bra vänner va ni

svar- Jag lärde känna rami genom leila. Asså jag kände han i 2 år tror jag, kanske mindre. jag kan säga att vi var ganska nära ett tag. vill inte gå in på det egentligen. Saknaden är iaf stor. tänkte hälsa på hans grav imorgon för att bara prata ut! <3 kärlek till dig rami, hoppas du har det bra däruppe!

åh kommer ihåg den här dagen som om den vore igår. Hoppas du vilar så gulligt som du gör på bilden!

Hej har nyss börjat följa din blogg och skulle skicke fråga men glömde, undrar bara vart du kommer ifrån? =) du är skitsöt btw

svar- JAg kommer från libanon. tack så mkt gullet :)

nu ska jag plugga lite. vi hörs. ska försöka blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0