Det var ett tag sen..

hejsan allihopa. Idag fick två tjejer mig att börja blogga igen, känns utmanande. Ja vi får se hur länge det kommer hålla i längden. Kan säga att det var ett tag sedan jag skrev ett inlägg. Mycket har hänt sen senaste. Tänkte berätta lite kort om hur mitt liv ser ut just nu och sedan får dagarna avgöra. Som några vet så har jag tagit studenten( berättar om det i ett annat inlägg, har massa bilder att visa) och börjat plugga på universitet som Engelsk lärare, gymnasie nivå, kan bara säga en sak, MYCKET PLUGG. Sedan har jag tagit körkort men det var ju ett år sedan och jag har även köpt en ny bil. En Audi a1 sportback, 2013 modell. vuxen poäng... nog med text vi kör bilder nu.
så såg jag ut på min bal
så ser min bil ut! ÄLSKAR DEN!
Lycklig tjej på plugget.
Bästa dagen i mitt liv.
häng med vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0