stay strong

Mitt motto i livet är att alltid hålla mig stark. Vad som än händer i mitt liv så ska jag se frammåt och se den ljusa sidan. Det är svårt ibland och tro mig när jag säger att man ibland bara vill ge upp. Men ge upp betyder att du rymmer från verkligheten, att du är rädd för att lyckas, rädd för att ta för dig och rädd för att tappa modet. Det finns ingenting att vara rädd för. Så länge du är du och ingen annan så tycker jag du låter som en stark person. hur många försöker inte vara något dem inte är. Jo, nästan alla. Men hur kan du då kalla dig stark? du gömmer dig bakom en annan person än dig själv. Våga stå upp för dig själv och allt du behöver göra för att man ska klassa dig som en stark och självständig person är att vara dig själv i alla lägen, alla klär i sina egna kläder
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0