hösten är här!

ja nu sitter jag på pappas jobb. Eller jag har rast, så jag kan blogga lite.
Lyssnar på dunk musik, kollar ut mot regnet som öser ner, kollar på kyllten crikus viktoria. Som är på torsdag.
Funderar stark på att dra på den med kompisar. men jag har ser den varje år. och jag minns inte ett år som dom ändrat innehåll.

Jag får nytt nordea kort på måndag, ska bli gött faktist. Har inte haft någon på flera månader. av olika stjäl!
Nu tar min sjuka hals och frusna fingrar iväg till pizzerian och svarar i telefonen "dallas pizzeria, välkommna". Haha jag suger på att säga det. Jag typ säger fel hela tiden. eller för snabbt så dom bara "va ? vad sa du? " hahah

se yaa bitches. pease.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0