090703

Godmorgon marie.

Du ser fräch ut? eller inte.
somnade runt 4 igår. Kollade på Twilight och it's a boy girl thing. Twilight var lungt bäst. Blir bara mer och mer kär i filmen. Hörde att det kommer ut nummer 2 runt december och janurari, i can't wait.
Det är varmt ute men jätte mulet. Det låter som om det ska åska. usch
Idag måste jag städa mitt rum och min gaderob IGEN! herregud. hur många gånger måste jag städa den. Varje dag ungefär.
Sen tänkte jag träna om jag har orket kvar efter städningen.

Jag har inge mer och berätta. Om ni har något roligt eller viktigt och berätta. Så skriv på.

/ have mercy on me.
pusssss

Kommentarer
Postat av: jossan

tack så mycket! ^^ <3 allt bra? vilken är din favorit glass? :)

kram

2009-07-03 @ 13:52:49
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ska packa sen drar jag till öland! vad har du tänkt att hitta på? :)

2009-07-03 @ 14:48:29
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0