Det är verkligen jätte varmt idag.

Min dag har varit helt okej faktist.
Lina kom och hämtade mig runt 4. Vi åkte in för att köpa en present till emmy, eller Lina skulle göra det. Själv köpte jag ett par jeans leggings och shorts. Blev jätte nöjd.
Sen gick vi och åt på pizza house
. Vid 6 gick vi och ställde oss i människo röran. Herregud vad varmt det va alltså. Satt där och svettades ihäl, skulle inte ta på mig jeans och lång tröjja, i forshaga åskade det men i stan var det soligt och varmt.
Sen träffade jag dimen en stund, haha lämnade Lina bland massa folk. sorry babe.
Det var ungefär 5 årsen vi träffade jag och diman, Jätte kul.
Sen gick jag in i massan och hämtade Lina, för varmt för att stå där.
Vi mötte Sofia, henne har jag inte träffat på flera månader, det var också jätte kul och träffa henne.
Vi träffade Baraa och Jasmine. Vi gick runt på stan och va väldigt varma.
Vid slutet gick vi in och stälde oss längst och kollade lite.
 OCH GISSA VEM SOM KOMMER PÅ SCEN?
Själva Milow va där. Alla skrek och grät, det var en underbar känsla. Jag blev så chockad. Jag bara stog och skrek och klappa.
Sen träffade jag Marie. Har aldrig träffat henne så det var extra roligt.

Sen kom Linas mamma och hämtade oss.

Nu sitter jag här och kollar på bästa scrubs! 

/ have mercy on me.


Jag tycker dom var snygga i allafall. =D


Lina, min egna ängel! <3


Jag och diman <3

Sofia älskling.<3



   Jag spelade in ena låten, laddar upp den när jag laddat upp den på youtube!


Sista bilden får bli på mig och älsklings lina!

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Lina

Dagen blev lyckad, trots värmen! Älskar dig, trots den hemska bilden från när vi åt! ;o (: <33

2009-07-02 @ 00:14:50
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Leia

Härliga bilder på något sätt. =)

2009-07-02 @ 00:56:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Marie

kul att äntligen få träffa dig :D<3

2009-07-02 @ 14:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0