oförglömligt!

måste bara berätta om gårdagen! ett av det bästa jag gjort!

vaknade klockan kvart i sju, då hoppade jag in i duchen raka benen och sen hoppade jag ut och drog på mig min klänning, fixa håret. på med smink. ( som vanligt alltså, fast mer nogrant )

klockan åtta kom jag fram till skolan. alla exakt alla var fina. hur fin klädda som helst. killar kavaj tjejerna klänningar!
vid 9 tog vi gruppkort´.
sen var det dags att gå med flaggorna till kyrkan. jag kunde knappt gå, ( fick stora skavsår. hade inte gått in mina skor än)
Efter kyrkan åt vi vår näst sista lunch tillsammans med alla klasser som gick ut!
det var mysigt och underbart. när man satt där. kändes det så jobbigt. jag kände - åh, gud vad jag kommer sakna alla. våra otroliga minnen tillsammans. alla underbara vänner! -
vid klockan halv 12 fick vi våra betyg! jag är super nöjd med dom. inte ett enda IG! :D super!
sen vid 12 sprang vi ut till familj släktingar och kompisar.
fick massa blommor av kompisar och massa kramar. några tårar fick man ju. men inte så att jag storgrät!
sen var det dags för traktorn. det var också super kul. vi sjöng skrek. ( vi skulle dunka musik, men det blev något fel med sladdarna så det blev vi som sjöng istället.)


jag och älskade lina ( dålig kvalité på bilden ) =D<3



ellen och emmy! jätte fina.



på väg till kyrkan passade vi på att ta kort!
jag david och lina! väldigt stiligar!



dom bästa och jag!
kommer sakna er! <3



David, älskade vännen!


davids näsa. linus, lina och christian!


kommer sakna!


kommer sakna!


min syster jag och min mamma.
´
David och jag! (v


på traktorn! så lycklig!


jag och david på traktorn!


jag vad ska man säga. jag var väldigt lycklig den dagen!


klasssn som jag kommer sakna!


jag på traktorn!


Jag och älskade LINa <3


Linus jag kommer verkligen sakna dïgg ´<3



sen blev vi avsläppta där vi bor!
väl framme hemma hade mamma ordnat en minifest. för mig som gått ur nian och för geroge som fyllde år för inte så länge sen.
vid 5 började jag göra iordning mig till balen, ojojoj, vad jag fick kämpa med håret så att det skulle sitta! men till sist satt det. och tack sara för att du fixa mig, sminket var suveränt också!
sen tog jag på mig min klänning och skor. packa kuverväskan och bar mig av till balen.
 


hemma firade vi min älskade bror! grattis på 17 års dagen bästa geroge! <3


så såg man ut på balen! håret där bak var jätte fint. syns inte så väl där framme!



väl framme vid balen var vi tvugna att ta alckotest. och kolla igenom alla väskor och sånt. fyfan vad seriöst dom tar det!
vid 8 började vi med att äta tacos buffé. asså jag var så jävla mätt efter att jag åt lunch i skolan på morgonen, några timmarsenare åt jag buffé hemma och massa efterrätt och sen ska man äta taccos.
ojoj. men va fan jag åt ändå. fast bara lite.
efter att vi åt klart gick vi ut på torget och vänta på att musiken skulle börja !
när musken väl var i gång så kunde inget få stopp på mig.
alla dansade och man såg på alla att dom hade kul. underbar känsla var det.
jag har nog aldrig dansat så mycke som jag dansade igår. det var verkligen klockrent.
det var liksom dans nonstop!
gick från dansgolvet bara för att ta frisk luft ute!
vill gå tillbaka till den natten och dansa loss igen och ha kul med alla!

inte bara det hända, jag fick tillbaka mina gamla vänner. härligt. orkade inte mer lägga ner tid på sånt, så jag gick fram till dom och bad att vi kunde lägga ner.
gud vad jag har saknat er vänner! <3

Hela min dag från morgon till kväll till natt har varit suverän.
allt gick som det ska. och vädret höll i sig ordentligt.


jag och niklas innan balen! gud var jag kommer sakna dina törra skämt pöjk!


kommer sakna axels smart het! och klockrena knäckningar! 
 han är verkligen den smartaste jag känner.


tacos buffén. om jag stoppar en grej till i magen så kommer klänningen spricka!





Helt svettiga och goa. sista bilden som togs den kvällen.
efter 5 timmars dancing så ser ma ut så här. till och med mitt hår förstördes!

kommer saknar 9c.
Men nu är det sommarlov! äntligen.

ffast att vädret suger.


Kommentarer
Postat av: Lina

Dagen var grym! Balen bland det roligaste jag har gjort! <33

2009-06-12 @ 17:19:36
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag är den smartaste du känner jag lovar :)

2009-06-13 @ 02:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0