Dagens hiss ; Vatten <3



Vem har hjälpt mig bli frisk?
Vad hjälper dig att svälja ipren?
vad rengör inne i dig?
Vad är både gott och nyttigt?

= vatten.

Asså det finns så mycket man kan skriva om vatten som är bra. Bara bra.. alltså utan vatten hade jag inte blivit frisk. Jag drack ungefär 2 liter om dagen. Det är så gott. och man blir så van. direkt när du vaknar känner du ett sug av vatten efter att du vänt dig att dricka så mycket vatten.

LOVE IT LOVE IT LOVE IT!

hahah galen liten kärring jag är. Jag låter precis som min mamma, nu ska jag gå och ta självmord!
peace

Kommentarer
Postat av: amanda

heyyyy :D

2009-10-26 @ 16:25:09
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0