;>

okej först vill jag säga så här till en viss person, omg. Lägg ner. tro mig inte då. omg har jag bett dig att säga din åsikt nej, det har jag inte. så lägg ner, för du kan inte få  mig att må dåligt av dina kommentarer. Du får bara mig att skratta och du får mig bara mer känd för du snackar om mig hela tiden, du nämner jämt vad jag gjort för fel?
 
gumman hur kan du leva med dig själv? haha jag bara skrattar för det är så fucking ruuuuuligt. Keep talk shit about me you make me famous!

Iaf, jag har sovit sönder mig själv och jag är fortfarande trött. Vad fan är det fel på mig? jag är sjuk men det blir värre och värre. förut hade jag så ont att jag inte kunde röra på mig.

Jag är trött hela tiden och febern går högre och högre upp. tänk om det är svininfluensan? ::o åh nnooo!

måste kolla upp det. tänker inte vänta för länge.

Fan vad tråkigt inlägg. aja vi hörs sen

btw visst uppdaterar jag bra nu. förästen designen är inte klar än . så ni får vänta till imorgon!

peace mannnen

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha! Bra där! (y)

2009-10-24 @ 18:06:17
URL: http://lousy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0