im thankful

Jag har en åsikt. Jag tycker att alla ska vara nöjda med det man har. Jag menar, folk gnäller "vad är det för mat vi får". Var glada för ni får mat över huvetaget, tänk på barn som inte alls har mat? byt plats med dom och testa på att inte äta något på flera dagar, och allt du KAN få är en brödbit?

sen en till grej man får höra och det är,,, åh jag vill inte ha min stora näsa, ååh min kropp är så stor, åh jag vill ha en annan ögonfärg. och jag säger inte att jag inte är någon sån för det är jag. men tänk efter, Tänk om du föddes utan näsa? utan ögon eller kropp? Tänk vad skönt att du fått alla delar på kroppen.

sen kan jag lika gärna ta med fattiga barn här igen, så ni menar att ni skulle hellre vara sklettiga och beniga och svaga än starka och fläskiga? välj själv. jag skulle hellre vara stark och fläskig!
sen är det bara och träna och få muskler MEN SLUTA INTE ÄTA HELT!

Jag tycker bara folk ska tänka om och vara nöjda med att dom har familj, mat, tak överhuvudet, bra skolor, bra mat. allt! Tänk er att byta liv med ngn annan som ni alltid viljat, tyvär ni skulle länkta tillbaka till erat liv!

så var nöjd och tacka era föräldrar, pussa dom varje dag och tacka dom! för det förstjänar dom. dom födde er, uppfosrade er och dom älskar er mest av allt!




Tack gud och mina föräldrar för att jag ser ut som jag gör. Vem har sagt att jag är den vackraste människan på jorden? nej ingen, för jag är bara mig själv och stolt över hur jag ser ut!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0