BÄSTA NYÅR LÄS MED NYPA SALT!

tjena, haha förlåt för dålig uppdatering men har varit borta i hela 4 dagar. Jag såg att leila har skrivit ett inlägg om nyår. så tog inte med allt direkt, för det var så mkt mer som hände. men hon yani orkade inte skriva mer ;) haha

men iaf ska berätta lite -igen- om nyår. Först kom jag till leila tidigt på morgon och då städade vi gjorde oss iordning och drog in till stan för att se om vi hittar ngt sagt och gjort jag hittade en massa snygga kläder. efter 3 timmar på stan drog vi hem till henne igen. Vi hjälpte hennes mamma och laga mat till nyårsfirande.
sen började vi göra ordning oss för att börja äta. efter ett par drinkar och fullmage med mat så drog vi ut och mötte ngra av emins (leilas bror) kompisar. vi smällde ngra raketer. Sen vid 10 drog vi upp igen för att säga gott nytt år. För i deras land är det tidskillnad och vi firade nyår 4 gånger på den dagen. en 9, en 10, en 11 (i libanon) och svensk tid som är 12 :) jätte trevligt.

sen började vi dricka i emins rum och från ingenstans så gifte leila bort mig. alltå gifte jag mig på fyllan? >-< haha. Runt 12 ringde jag loke och frågade om han kunde hämta oss från rud för att skjutsa oss till torget. han var skit snäll och kom. Sen exakt vid 12 slaget hände ngt magiskt ( hemligt tyvär) (AAAAA)

sen så träffade man på så mkt folk som var glada och fulla. skit kul var det. vid den tiden var jag inte alls så påverkad. men runt 2 skulle vi tillbaka till rud och började dricka med några kompisar. vid 5 när vi kom hem så gjorde vi en blogg till leila :s hahah imorse när jag kollade mailen stog det, aktivera konto????? woooot? var våran min? men iaf hon bloggar nu iaf hon tyckte det var kul.

Men sammanfattning ngt magiskt hände runt 12, jag har gift mig med leilas bror och så gifte jag bort hela min familj till hennes familj ;) hahaha och blogg på fyllan :s hahaha


och ja det blev mkt om fyllor och dricka. men det var en engångsgrej. jag är verkligen ingen som dricker och blir full men tänkte det är nyår och så !!!

ojskit det blev en hel tidning men ni får stå ut. bilder kommer :) peace out!!!

Kommentarer
Postat av: ronja

vem är loke?

2010-02-03 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0