i wait for you

sorry dålig uppdatering, men jag har inte haft tid. Hela dagen idag har jag varit på handbolls träning med en känd tränare, ulf andersson.Han var skit bra fan!

imorgonhar jag match oxå great. klockan 10 på morgonen :o uuuuh.
TUMMEN NER!

Men tummen upp för att den bästa kommer komma till mig imorgon, Leilaaaaaaaa (L)

åh fick av azra en blogawards eller va det var.. hehe skit kul ju. jätte snällt av henne och hon förtjänar också en för den bra bloggen hon har. take a look!
http://floxerpoxer.blogg.se :)

Kolla in senare, då kommer det upp också en awards. ska ge några som förtjänar det. alltså kommer mina favoritbloggar få en awards och jag måste välja ut 7 stycken bara.

jaja iaf, kolla in sen, det kanske blir just din blogg som är min favorit :)





Kommentarer
Postat av: Britta

Fin bild :)

2010-01-31 @ 18:14:25
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0