rubrik again.

ja jag har inge fantasi längre och då får rubrik stå för rubrik. jag vet inte ens vad det här inlägget ska vara bra för. haha ville bara uppdatera om ngt men har inte så mkt att berätta om.

har tränat handboll idag som jag itne gjort på flera veckor sen jobbade jag i pizzerian :o ja vad mer har jag gjort? nnej inte alls mkt.

men ska vi ta några ego pic istället. det mår vi bättre av.



peace


det är mobilbilder, alltså är kvalitén dålig.


tänk inte ens tanken. den är fin på ngt sätt !!!



nej nu ska jag inte vara för ego. vi ses!

peace och kanske godnatt om jag inte skriver mer sen, är inte så trött just nu!


Kommentarer
Postat av: Helene

snygging :D

2010-01-05 @ 19:32:53
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0