godmorgon!

Ny dag och nya möjligheter och ny tid för bloggning. Nu är det så här att jag ska blogga som attan idag. om jag till och med måste skriva inlägg efter varandra bara jag får ut allt jag gjort. Jag tänkte så här. Jag skriver lite i taget så det inte blir för mkt text,, för exakt så mkt bilder har jag inte ;)

iaf, jag börjar med att berätta om två småsaker. Jag har klippt mig och piercat mig i läppen, hahah :) jag har gjort det helt själv, elr klippningen gjorde jag själv och piercingen hjälpte leila mig med..


så här ser det ut. det gjordes för några dagar sen. vad tycks?


dålig bild jag vet,, men så ser det ut typ..


aja det syns inte så bra. men jag blev jävligt nöjd och just nu vill jag bli frisör. hahah..
men jag känner att frisyren inte passar mig. den är för barnslig och jag vill ha långt hår.. igen :(

iaf, det var liksom det jag ville säga med det här inlägget, håll utkik hela tiden för då kommer det så mycket mer =)

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad fint hår , jag vill ha så

2010-03-28 @ 00:26:08
Postat av: Anonym

snygg du är

2010-03-28 @ 00:26:42
Postat av: natali

´snyggt hår du har

2010-03-28 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0