hejjjjjjja



Hejsan... nu är jag hemma och gissa vilka som är här jo mina kusiner. trevligt värre.

ska berätta lite om min dag lite snabbt sen ska jag vara social med dom... Jag badade kl 7 till 10 med leila på morgonen. Sen drog vi till rudskolan och träffade lite kompisar.. rutten skola uff ;) haha asså vad är det med mig jag dissar alla skolor bara för att jag tycker om min skola... iaf. sen drog vi hem till henne och softa. Sen drog vi ut till rudarna och träffade hazhar , sarmed och wisam.. skit kul . svär dom är bäst alla i rud. speciellt leila <3

nu kmr lite bilder från dagen och sen måste jag vara social... =)

peace.


testade leilas balklänning :) fett fin men passa inte på mig...


i bussen på väg till badhuset :s haha 


leila är alltid lika snygg ;) 


testade även min klänning! :) 

vi filmade skit mkt kanske kmr upp några videoinlägg sen, haha dom är oseriösa :)

 

Kommentarer
Postat av: Gzime Selmani

haha den klänninge leila hade på sin bal had ejag tänkt köpa den a as fin! . du kläning va oxå fin hela du e fin :) <3!

2010-03-27 @ 13:28:17
Postat av: natali

fin klänig:D

2010-03-27 @ 23:55:00
Postat av: mikaela

så snygg käning var köpte du denD:DDD hehehe

2010-03-27 @ 23:56:36
Postat av: natali

fin du är:D:D

2010-03-27 @ 23:57:46
Postat av: Anonym

fint hår

2010-03-27 @ 23:58:22
Postat av: Britta

du är söt!

2010-04-25 @ 11:01:24
URL: http://britizas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0