home again!

hejsan sötnosar. Nu är jag hemma igen efter 3 timmars träning. först handbollsträning sen fick jag för mig att gymma! Fett jobbigt med fett värt :)

Jag tänkte ta en lång dusch nu läsa favorit bloggar som, http://leis.blogg.se =D haha sen ska jag kolla film elr något!

imorgon ska jag till tågstationen och möta leilas bror som kommer hem från stockholm, trevligt trevligt. sen drar jag vidare till skolan, skönt att jag börjar 10.  Så måste vakna tidigt... igen. därför måste jag sova tidigt idag.

iaf inge mer babbel vill bara säga en till sak, välkommna alla nya läsare över 40 pers är nya. skönt. Kommentera lite. läs men kommentera efter er, lämna ett spår liksom ;)

jalla ska duscha nu innan min bror hänger mig. han tycker jag är seg ;) haha.


jag och emin, jag bjuder på bilden. den är från nyår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0