godmorgon !

förlåt för jag inte upptaderade igår men jag var inte hemma på hela dagen, har varit upptagen.

Drog ju tidigt till stan och mötte upp vänner i rud, sköna pojkar. vi spelade kort och en massa sånt, Sen följde mig wissam till bussen så drog jag till hallen för att dömma match. Det gick jätte bra och forshaga vann över helton hahahah. iaf, sen drog jag och syrran till grymmet. vid 9 drog vi till pappa och åt pizza. och sen vid 10 började jag och syrran gå hemmot, men vi gick och satte oss på en bänk och snackade om libanon<3 och sen gick vi sakta hem. Vanligtvis tar det 20 min hem från pizzerian men igår tog det över 2 timmar, hahah när man snackar om libanon går tiden snabbt.

iaf idag ska jag till karlstad igen och sen ska jag träna handboll yippppppi äntligen.


oj en jätte ljus bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0