godmorgon.

vaken jävligt tidigt idag, kl 9. Så satt och kolla på hannah montana tills nu. Ska snart börja göra mig iordning, ska till stan och möta upp några kompisar i rud. det var länge sen jag umgicks med dom.. men ska bara vara där några timmar. För sen ska jag tillbaka till forshaga för jag ska dömma tjejer i handboll. trevligt.. elr inte!

har inte så mycket mer att säga. förlåt att jag inte upptaderade igår men det var så mycket jag gjorde igår. städade mitt rum fixade mina naglar, noppade ögonbrynen, tvättade mina kläder. ansiktsmask hårinpackning. Ja vad mer vill ni veta. kl 10 var jag klar med allt och då ville jag bara lägg mig och kolla på hannah montana. thats why. 

vill ni se för och efter bilder ? om inte dont look för här kommer det.




det har aldrig varit så här fint på det här bordet.



hittade mitt favorithalsband bakom all smuts. :Dhaha


vart riktigt mysigt i min nybäddade säng.

kommmer bilder på mina naglar sen. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0