Dag 2 - göteborg

hej bloggen, nu tar vi dag 2 i göteborg.

jag vaknade runt 7 på morgonen dagen efter festen. Så jag drog hem till george tidigt för att han va orolig för min mobil hade dött. När jag kom fram hem till hans port så var den låst. och min mobil var ju död kunde inte ringa heller. så jag stog ute i 1 timme ungefär och ringde på porten som det stog george husnummer på men han sov som en stock. Så tillslut ringde jag till grannen halv 8 på morgonen. Då öppnade dom på en gång som tur va. Så när jag kommer in. går jag in och lägger mig och sover en stund bredvid george till ungefär klockan 12. Då började jag göra mig iordning och drog och mötte shanga och lansha. vi skulle på deras kurdiskadans lektion. Så det var trevligt att kolla på haha. blev sugen på att dansa med dom men fick inte. haha!

sen ringde george och var as hungrig så åkte iväg och köpte familjepizza och så drog jag till han och åt. Sen drog jag till centralen för att möte andreas. han skulle också vara hos george under veckan. och george var för lat för att möta han. Iaf, vi drog hem och bara tog det lugnt. Senare mot kvällen drog jag hem till lansha och bara softa där.

vid 12 skjutsade MK hem mig för george hade krök hemmma, ( fest) Det var då min kväll började. vi hade askul. Dom drack och jag kollade på. men george försökte få i mig lite men jag vägrade mådde bara illa. Tänkte bara på valborg! iaf. kvällen bestog av snacka skratta, röka ihjäl oss och ja kan ni fatta att george lät mig röka!!!

sen skulle alla 7 pers sova i en och samma rum. vi sov 3 i sängen i george lilla säng, och 3 på madrassen och en i soffan. Vi drängde ihjäl oss men ingen kunde sova, så vi kollade på tve till klockan 8 på morgonen, då gick alla ur sängen och åt frukost för att några skulle till skolan.
det var den dagen avklarad. AS KUL VAR DET!
som sagt tyvärr tog jag inga bilder för jag hade itne med kamera. men äsch då! ni klarar er!
dom trodde verkligen på sommarlyx. dom hoppade i badkaret och trodd edom var på stranden haha jätte synd om dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0