Julfest

Godismorgon! haha jag är för trött för att skriva något egentligen. Men jag är snäll och gör det ändå--

Vaknade nyss ur en konstig dröm. det var typ att.. na jag minns inte fan. Men det var riktigt weird.

Måste börja göra iordning mig. Det är julavslutning idag i skolan. Därför tänkte jag vara lite extra fin, bara putttelite ;)
det var därför jag mublerade om mitt ansikte igår ;) haha

jaja ni ska få en dagens outfit + facelook, sluta tjata! :D haha skoja. jag har väldigt tråkigt, fattar inte varför jag börjar göra i ordning mig:o orkar fan inte. Som tur va är det lov och ingen inte ens gud kan väcka mig på morgonen så tidigt. Fan vad skönt alltså. Men kommer sakna så många. Tänk er 3 veckor utan mina nära.

Leila, Baraa, Pinar, Saraab, Shiyar och alla andra söta Tro inte att jag glömt er .<3

Det är så här att jag ska åka iväg ett tag för att komma bort, därför jag inte kommer få se dom, och leila som är den bästa ska åka till stockholm utan mig =//// buhuuuuuuuuuuuuuu!


Jjaja måste börja göra iordning mig innan mamma får stånd  !

Kommentarer
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

söt bild (:

2009-12-17 @ 15:38:29
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0