090622 grillning med familj / släkt

hejsan bloggen, solen lyser skönt, det är varmt och äntligen har värmen kommit. fast jag måste sitta och jobba. eller idag ska jag få sluta tidigare för vi ska iväg och fira kompisar. vi ska till en stran och grilla. hoppas vädret håller i sig. för då jävlar ska jag ta årets första dopp! haha , äntligen huh? alla har typ doppat sig för typ två månader sen. bara jag som är rädd för iskallt vatten! =) haha.
nej nu ska jag ta en kund som precis kommit in!

ha det bra så länge så bloggar jag senare ! =D

fuck you puss och kram! <3


Kommentarer
Postat av: johanna

jag har inte heller tagit årets första dopp. jag är som dig rädd för vattnet.

kram johanna

2009-06-22 @ 13:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0