Nu ska ni få reda på saker om moi

Jag har bloggat i 2 månader, och jag har inte presenterat mig ordentligt. Därför tänkte jag att jag skriver 10 saker om mig själv. Så ni får en liten bättre bild om mig.

1. Jag är alltid super glad
2. Jag ÄLSKAR choklad
3. Jag ÄLSKAR att prata engelska.
4. Jag skrattar åt nästan allt,
5. Jag kan snacka 4 språk
6. Jag spelar handboll och gjort i 11 år 
7. Jag kan inte leva utan min mobil och dator
8. Jag umgås nästan bara med killar så mkt rooligare.
9. Jag är en äkta blatte! hellyeah.
10. det första jag kollar in hos en kille är nacken, kläderna men framför allt personligheten.

Allt som är understruket är det viktigaste, det är det enda ni behöver tänka på.

" Jag är en jätte glad person, har verkligen aldrig dåliga dagar, då menar jag aldrig. Det spelar inge roll vad som hänt mig, jag har alltid ett leende på läpparna.
Choklad är så gott, jag kan verkligen inte stå emot. det går inte, det är som en drog.
som sagt jag skrattar åt allt. vad mina kompisar än säger. Jag kan till och med roa mig själv, sometimes.
jag kan Svenska, engelska, arabiska och franska. 4 språk, rätta mig om jag har fel.
Handboll är verkligen mitt liv, vet inte vad jag skulle göra utan handboll. det bästa jag gjort i 11 år. <3
min mobil och dator är livet. När man inte sitter vid datorn så har man mobilen vid hands att surfa med och smsa med.
Tjejer är så ordentliga, dom är så försiktiga, dom är rädda att bli "smutsiga" men killar där emot har mer "liv". Så jag är som en pojkflicka, för det är bla hos killarna jag håller hus. Har mycket roligare med dom än tjejer.
Jag älskar blattar, det är verkligen bäst att vara blatte(tänkte skriva det i ett inlägg någon dag. om blattar och vad jag tycker)
Jag vet inte varför, men jag tycker det sexiga hos killen är jans nacke. fast personligheten måste ju finnas också. den ska vara skön, precis som klädstilen. Helst blatte kille.

nu vet ni lite om mig och vad jag tycker.
hoppas ni var intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0