Idag bestämmer jag!



1. SNÖ. Jag vill inte ha vinter och kyla. Jag vill ha sommar ju. Okej det kanske är mysigt med vitt på julen men då ska det komma på julafton och försvinna dagen efter! okej snön har inte kommit ännu, eller den har kommit men inte för att stanna. Det bra snö! kom aldrig!

2. åh jag älskar mig själv- metoden. usch hur orkar man hålla på. Jag är bäst, alla vill vara som mig, jag har bästa livet, jag är snyggast m.m! ohshit tröttnar ni aldrig? det räcker med dom fjortisbloggarna som är kända, till och med har dom blivit bättre på det. Men dem har utvecklat den metoden att ungdomar som fortfarande inte kommit ut ur skalet börjar hacka på fetisar och sånt. oho orka! väx upp. Du också

3. Golare! Oho orka folk som inte har ett liv och istället lägger sig i mitt liv? tex igår golade någon på mig till mina föräldrar. Men uff orka att ni ska lägga er i? vad spelar det för roll att jag var i rud? vad har ni med det att göra? snälla orka att ni är golare, väx upp och bry er bara om erat liv inte någonannans inklusive mig!



1. Leila Abosheva dadasheva! - världens bästa kompis är hon. Ställer alltid upp för mig och är för go! Du får mig och alla att skratta! tro mig du är sköööööööön bror! 
Hur många gånger har inte jag blivit sur och gjort fel beslut men ändå står du vid min sida och hjälper mig, Jag skulle aldrig klara mig utan dig! du är bäst och jag älskar dig! <3

2. Musik - Jag har hissat det flera gånger men uffff vad jag älskar musik! seriöst jag lyssnar sönder dom och min musik smak utan att skryta är bra. Inte bara jag som säger så utan det är andra som tycker det också. iaf musik är min drog och en dag utan musik skulle göra mig deprimerad! om jag måste lyssna på opera en dag för att min dator dött eller något så skulle jag. Bara det är yanii "musik"
Jo ni förstår!

3. Kärlek. - Kärlek kan suga, kärlek kan svida men kärlek kan även vara något underbart. Ta hand om era nära och kära. För utan kärlek kan man inte få fjärilar i magen!
Leila vet vem min kärlek är iaf, min traktor ;) haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0