No money no hoes

godmorgon? nej nu är jag ute och åker moped. God kväll? ja det låter mycket mycket bättre. haha iaf. Jag sitter här och kollar på idol ÅÅÅH längtar när tove och erik ska sjunga. Dom är bäst i idol. =D

Idag har jag varit på ansiktsbehandling. fyfan vad skönt det var omg. jätte mysigt. Jag råkade somna, oppps men vad ska man göra när man är tröttt efter en lååång vecka. Därför jag är hemma ikväll och chillar!

Jag har verkligen inget att skriva. Eller jo kan väl vara lite bitchig. Alla älskar mig alla vill vara som mig, för jag är snyggast och bäst. Alltså min mobil ringer hela tiden alla vill vara med mig också.

pfffffff. LÄGG NER MARIE, Jag är bara mig själv. Alltså en söt och glad tjej, inte alls en sån som tror För mycket om sig själv. (tolka det gumman som du vill)

Nu börjar idol igen, jalla vi hörs imorn brooochan.

/ peace.


saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0