Hatar rassister.



Förut när jag åkte buss träffade jag på världens största sur gubbe plus att han var rassist. Hur kanske ni undrar?
Jo det är så här att först så hade jag inte pengar till bussen och jag fick låna pengar av saraab och då gick jag på bussen och hade bara med mig 17 kr. Jag bara skolungdom forshaga, han bara 20 kr. Jag bara okej men vänta då. Jag ropade på saraab och så fick jag låna 3 kroner till. Han bara men skynda på jag är försenad med världens blick.

Jag gick på bussen och satte mig längst fram. Tänkte att det tar bara 10 minuter till forshaga ungefär. Då tar jag upp mina fötter på sätet med plupparna till ipoden i örat. Då ser jag att han snackar med mig.

han;TA NER FÖTTERNA FRÅN SÄTET. 
Jag:ta det lungt.
han; HUR MÅNGA GÅNGER HAR JAG SAGT DET?
jag; EN GÅNG ( skrek tillbaka)


sen kollade jag bort. Men då ser jag hans blick på mig hela tiden. Då blev jag riktigt förbannad och skrek.
VAD FAN GLOR DU PÅ JÄVLA RASIST? 
> jag svär han vågade inte kolla på mig under hela bussresan. ( bussen var fullproppad) 
Sen när jag väl var framme så tänkte jag gå ut längst fram eftersom jag satt där. Men då skriker han igen och säger;
han; GÅ DÄR BAK! 
jag; varför, tvinga mig? 
han; JAG TÄNKER INTE ÖPPNA DÖRREN HÄR! GÅ DÄR BAK SÄGER JAG
jag; fuck you ( vänder mig om och går. 
han; vad sa du? 
jag; du hörde mig. 
Sen gick jag ur bussen och gick hemmot. 

Svär jag hatar rassister. Igår tillexempel så skrek massa småbarn runt 11 / 12 år. att jag och saraab att vi skulle gå från gårn och massa, och att vi inte får vara här och massa sånt. Jag svär jag bara vem tror du att du är? jag hatar dom verkligen! 

Vad är det bra för? alla är lika mycket värda!  

Kommentarer
Postat av: marie

hej nicole! visst vetu det kan du få göra :) kan du länka mig på vad det kommer vara till och så?

2011-04-15 @ 21:46:59
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: marie

hej nicole! visst vetu det kan du få göra :) kan du länka mig på vad det kommer vara till och så?

2011-04-15 @ 21:46:59
URL: http://marieabosamra.blogg.se/
Postat av: marie

hej nicole! visst vetu det kan du få göra :) kan du länka mig på vad det kommer vara till och så?

2011-04-15 @ 21:47:03
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0