it's my turn.



1. Vintern.
Det börjar bli kallt om dagarna, speciellt på mornarna. Jag blir skit LAT och då äter jag för mycket.Varje vinter går jag alltid upp en massa kilon för att jag äter som jag aldrig sett mat förut och that's a bad thing.

2. GODIS
Godis får det största dissen faktist. Jag älskar godis verkligen och inte bara det. Min familj äger en godisbutik så det blir att äta godis varje fucking dag. Men problemet är att jag aldrig tröttnar på skiten, i 9 år och jag äter fortfarande som en galning. inte konstigt att jag blir större och större.

3. Fjortisbloggarna dessie och kissie.
Alltås ursäkta men hur kul är det att läsa samma inlägg flera gånger om dagen. Kissie dissar något, dessie gör likadant. Dessie heter något kissie gör likadant. Alltså seriöst dom suger båda två. Jag är inne sisådär en gång i veckan kanske fler ibland, men man tröttnar på att läsa två olika bloggar med samma innehåll. Sug!


1. Mina underbara vänner.
Jag vet inte hur många gånger jag har hissat dom, men dom är så underbart snälla och gosiga. Har skit kul med alla och alla är omtänksamma. Dom får världens största hiss. Och ni alla vet vilka ni är. Killar som tjejer! <3

2. Vatten/kolsyrat vatten.
Jag tror att ingen dricker lika mycket vatten som jag gör. Alltså jag bär alltid med mig på en eller två vattenflaskor. Jag har börjat fastna för kolsyrat också. vi får ju det gratis på skolan´, så jag fyller alltid på mina flaskor. Som sagt vatten är mitt liv lika så handboll,vänner och familjen.

3. Folk som är sig själva.
Alltså är inte den bästa egenskapen att kunna vara sig själv utan att bry sig om vad andra tycker. Kunna klä sig som man vill, kunna sminka som man vill, och kunna äta vad man vill utan att bli hånad för man tex äter ärtsoppa eller har rutigabyxer. Allt jag kan säga är Rebecka sjöblom ( en kompis ) Hennes stil är annorlunda och hon tar på sig det hon tycker är snyggt. Love it!


Kommentarer
Postat av: Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda

Radiopojken.blogg.se har skrivit om att amir har erkänt att

bloggkrig bara är uppgjort för att få läsare..



Sinar nån på läsare så skapar dem bloggkrig

så att läsarantalet ska stiga igen..



Missa inte detta skvaller som kan sätta hål på

bloggvärlden



Glöm inte : http://radiopojken.blogg.se

2009-09-21 @ 17:14:38
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0