Sammanfattning av 11 september.

Nu har jag anlänt hem då. Ska snart uppe och äta och sen städa, Men tänkte berätta kort om vad Jag och Saraab gjorde igår.

Allt började med att vi drog hem till henne och gjorde oss iordning. Drog hem till hennes kompis för att äta middag. Efter middagen orkade vi inte stanna inom hus. Så vi drog till går'n och fulade oss. Först spelade vi biljard och jag ägde sönder. Kunde knappt träffa bollen. Sen sjöng vi singstar fan vad jag äger. satte nästan alla toner. Sen blev jag och saraab lite fulla ( utan att vi drack nått haha) dansade på arabiska, sjöng på arabiska jag spelade gitarr och hittade på egna låtar. Skit kul var det verkligen. Vi spelade in rätt mycket, dock inga bilder.
Men videon kommer verkligen inte komma ut på youtube minst sagt på min blogg. Jag svär jag såg drogad ut men ändå hade jag inte druckit eller rökt på. hahah!

Sen drog vi oss hemmot och kollade på film. Men somnade direkt. Saraab habibi jag svär på allt jag har så jävla kul med dig. Du får mig jämt att skratta och jag får jämt dig att skratta. Du har en stor plats i mitt hjärta och jag älskar dig mest av allt ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0