what a great time.










min syster tog alltid kort när jag låg och sov. bara för att reta mig!

 
Såna tider jag och racha hade. vi bara var konstiga och hittade på en massa varje dag. haha


saknar dig så oerhört mycket. Det går inte att beskriva saknaden. Du var så grym, så underbar så otrolig. det finns så många ord man kan säga.<3


kommer ihåg hur sur jag var den dagen. dem tvingade med mig till en restaurang och kolla på vm finalen. Men brasilien hade redan åkt ut så ville inte dit. Men mamma tvingade med mig så vart så arg att jag var nära på att gråta. men sen ropade min underbara moster på mig och viskade här rök vattenpipa så blir du glad! och hon hade rätt. började le och skratta efter att jag fick slangen i handen hahaha.



HAHAHA. det ser inte ut som jag? vem kunde tro att jag kan vara så snygg... haha


På najwa karams konsär. Kan säga så här.... Det var en otrolig upplevlse. Så glada människor, sån energi, underbara låtar sjungda av en underbar artist och jävligt god mat. mumsigt.

Lite bilder från libanon. Jag saknar mitt land, mina släktingar, mina vänner, mitt hus och allt som har med libanon att göra. Jag verkligen saknar att känna sig behövd och älskad av sina nära och kära. Att man alltid har någon att vända sig till, att man aldrig hade tråkigt och alltid hade något att göra. Jag saknar min älskade vän racha, som jag alltid va med. Som jag aldrig vill släppa taget om. Vi planderade så mycket. Vi gjorde så mycket under så kort tid. Vi upplevde det mesta på 2 månader.

Jag vill tillbaka för att bara sitta med min familj och släkt äta god mat och bara skratta, dra roliga arabiska skämt och dö av skratt så maten fastnar i halsen. Att man alltid dansar till hög musik efter maten när man är proppmätt som min mormor säger, dags att banta maten ni ätit upp och dansa.

Jag saknar kärleken människorna ger till varandra. Det räcker med att man går ut på gatorna så ler människor och frågar alltid hur du mår. Även om du inte känner dom så ska dom alltid vara så snälla och vill ditt bästa.

Jag vet att det blev lång text. men ibland har jag lust att skriva av mig lite av mina känslor, mina tankar och funderingar.

Men som sagt libanon är mitt land, mitt liv, mitt hem. Jag längtar tillbaka varje sekund.

Kommentarer
Postat av: Denise

var du intresserad av att köpa skorna eller inte? :) Har en del intresserade

2010-12-18 @ 14:54:05
URL: http://danajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0