lång promenad.

Jag orkar inte vara kvar hemma längre, vill ut och gå en lång promenad, ska tvinga med min syster, hon måste gå med mig. orkar inte gå ensam och min mobil funkar inte , hatar sony ericsson dom suger verkligen!!!
så har inge musik och då får antignen jag själv sjunga elr min syster snacka så jag har ngt att göra på vägen ;p

Jag hatar att stanna hemma en hel dag och inte göra ngt alls. jag lovar, ibland kan det vara skönt. Men idag har det gått för långt, har städat hela huset, lagat mat, diskat och allt det där. Nu ska jag unna mig med snö, kall luft och allt det där!

hörs efter.




gjorde mig iordning lite snabbt, nu blir det promenad ner till hallen och se ifall det finns folk där. sen dra iväg ngn stans, får se vart jag hamnar :D

puss och peace.

Kommentarer
Postat av: en läsare :D

kan inte du göra en till video? asso när du kmr hem, kanske? :D<3

2010-02-13 @ 22:12:00
Postat av: neffy

sv; TACK! :D

2010-02-13 @ 23:12:12
URL: http://ssockerr.devote.se
Postat av: Anonym

riktigt söt är du! :)

2010-02-14 @ 23:46:46
Postat av: Lina K

Vad söt du är! =)

2010-02-17 @ 13:32:53
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0