Bildbomb.

hej, jag vet att jag har haft en jävligt dålig uppdatering, man jag lever livet och pallar inte sitta vid datorn alls, den lilla stunden jag sitter vid datorn är när jag snackar med leila och då har jag inte tid för någon annan tyvär!

Iaf, det har hänt sä mycket. Jag tänker visa en del bilder och skriva lite under bilden när bilden togs och vad vi gjorde och så. enjoy!


vi var på najwa karaam en stor artist i libanon, som jag dör för. älskar hennes musik!
ni ser henne i bakrunden. Fan vad kul vi hade, vi dansade och skrattade hela kvällen.
på bilden ser ni mamma jag min bror och min moster!

så ser hon ut, så jävla vacker är hon. Det man älskar med henne är att hur känd hon än är så räknar hon sig själv som en vanlig tjej som jobbar med sin hobby. 
 




ja och min bror george!
 

tog kort på henne jätte nära henne var så glad att få se henne. Men uff alla livvakter som stog runt henne!!!!!

okej vi går över till något annat!

har lagt ett tand smycke och näspercing. men tyckte inte om näspercingen så tog bort den!


så ser den ut. valde en stor för att mina tänder är så stora!






Nästa;


vi är alltid ute på något cafe eller resturang varje kväll. Här sitter vi på one way och kollade på när spanien vann hela skiten, jätte trevlig dag!
jag moster och mormor på bilden!



nästan varje dag är vi vid poolen laguna och badar. jag och racha.




haha fula vi är jag och racha! :d


har fixat mina ögonbryn så nu är dom skit snygga! love them.
Här fixar ingen ögonbrynen hemma, man går till en salong varje gång det det vuxit ut.
nu har äntligen mina ögonbryn fixat och jag är rädd att förstöra dom när jag kommer till sverige :(

orkar inte mer klockan är bara halv 9 och jag är vaken tänkte sova en timme sen dra till racha och gå upp på taket och sola hela dagen! ska bli svart. haha =)
men vi hörs väl när jag har tid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Najwa Karam din kompis Kusin HAHAHAHAHAHAHA/ Jowana MWAAAH

2010-11-03 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0